Monday, November 20, 2006

eXam....... apa nak buat kan??


eXam....... exam sem 3 telah hampir 2 minggu berlangsung... tapi aku masih lagi leka menghadap komputer...biar betul aku nii... lah.. lek bah kan.. kalau study jak, bikin stress bah.. minggu depan baru habis paper.. paper last paper teori pend.moral... harap2 lah senang jak.. tapi aku risaulah kalau aku nda dapat mantainkan pointer aku sem 2 lalu maklumlah gempak beb.. hehehe.. nah riak sudah ni..hehe.. dahlah sem ni ambik 20 jam kdt.. sem depan pun sama... asgment pun of coz bertimbun insya Allah melebihi sem 3 ni... alahai... apa boleh buat kan.. dah nama pelajar.. terpaksa belajar berabis... tapi waktu2 ni aku rasa sngt boring ler.. asyik menghadap buku jerk study... jadi untuk hilangkan boring tahap dewa tu, aku selalu surf laman web bekas sekolah lama aku, SMK Agama Kota Kinabalu iaitu http://smakk.biz/ hilang jua sikit boring gila BabZ aku tu.. hehehe... hari isnin ni, exam paper Sejarah Islam Di Asia Barat.. ni yang aku takut ni sebab lecturer aku yang masih anak dara tu lukik mau gtau apa yang masuk.. wargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tensen berabislah camni...